luni, 18 aprilie 2016

Sushimushi

Când eram copil, de ziua mea abia așteptam bomboanele fondante în culori pastel. Mama le comanda la o colegă, cu câteva zile înainte. Mi se părea că sunt buricul pământului când serveam colegii cu fondante. Pe atunci oferta de bomboane de pe piață era limitată, bomboanele fondante erau un fel de caviar dulce.  Între timp, au apărut tooot felul de bomboane și jeleuri. 
 În fiecare an, copila îmi dă diverse teme pentru aniversarea ei : ceva legat de ponei, un tort din acadele, să fie ca la spa, prințesele lui Disney... Anul ăsta a venit cu o idee strașnică: să transformăm niște jeleuri în sushi! 
Zis și făcut!
Am cumpărat mai multe tipuri de jeleuri, bomboane englezești si marshmallows. Am găsit niște punguțe colorate și ca printr-o minunte, bețe chinezești în aceleași culori. Am adăugat etichete rotunde făcute pe calculator si tăiate cu un perforator special și ne-am apucat de treabă. Eu munceam, ea degusta ... Rezultatul îl vedeți în fotografiile de mai jos. 
Colegii copilei au fost foooooooarte încântați!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...